W aranżacji mieszkań bardzo ważny jest świetny projekt. Jeśli go znajdziemy, zrobienie ogólnej idei wystroju i jej wykonanie mogą być dość łatwe. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne inspiracje. Natchnieniem do stworzenia ciekawego projektu wnętrza jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane dodatki. Czasem jakiś szczegół wystarczy, by w oparciu o niego oprzeć całą koncepcję aranżacji, a mieszkania były bardziej oryginalne.

Na swoim blogu staram się prezentować właśnie takie drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy urządzaniu mojego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i tekstach prezentowanych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać urozmaicenie. Nie skieruję tego bloga na żaden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, ogarniam nowe trendy i projekty.

W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeżeli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.